představujeme

náš tým

Být průvodcem ve Skřítkově školce je pro člověka pravděpodobně
více posláním, než zaměstnáním.

Děti se nejrychleji a nejúčinněji učí nápodobou. Proto jim naši průvodci budou dobrým příkladem.

V tom, jak s respektem a pochopením procházet příjemnými i těmi složitějšími situacemi během dne.
V tom, že budou ochotní dát jim tolik svobody a zodpovědnosti, kolik budou moci unést. Zároveň jim pomohou nastavením pravidel a vytvořením bezpečného prostředí, v němž budou jejich pevným záchytným bodem.

Šárka Peiskerová

zakladatelka, koordinátorka - administrativní činnost

Šárka v Hubílese prožila s kamarády krásné dětství v přírodě mezi zvířaty. Již od útlého věku jezdí na koni a věnuje se jezdectví, tréninku jezdců a chovatelství. Myslí si, že kontakt zvířete s člověkem dnešním dětem chybí, a proto ho dopřává dětem ve Skřítkově školce.  Děti tak mají díky ní možnost, setkat se s: göttingenskými prasátky , slepicemi, králíky,  ježky, křepelkami, morčaty, želvou nebo třeba s koníky. Šárka také dětem zprostředkovává jízdy a péči o koně. Pozemek, na kterém se školka nachází patří  Šárce a jejímu muži. Bez těchto dvou skvělých lidí by žádná školka nebyla! Mají spolu dva kluky, z nichž starší už Skřítkovu školku navštěvuje. Se Šárkou se potkáte, budete-li řešit jakékoliv administrativní věci. 

Bc. Nikola Schejbalová

zakladatelka, průvodkyně, koordinátorka rodičů, dětí

Nikola se práci s dětmi věnuje dlouhá léta. Vystudovala sociální pedagogiku na Karlově Univerzitě. Na půdě lesních školek působí již 8. rokem. U dvou školek stála od samého zrodu. Zkušenosti má také ve vedení lesních družin, táborů, škol v přírodě a hlídání dětí. Přednost dává přirozenosti, kreativitě a radosti ze života. Všechna roční období a jejich cykly prožívá nejraději s dětmi v přírodě. I když se sama cítí dítětem, je také matkou skoro tříleté holčičky. Pracuje s ovčí vlnou, věnuje se bylinám a pořádá mnoho workshopů.  „Tato školka je zatím vrcholem společného díla nespočtu lidí. Jsem neskutečně hrdá na to, že se zde buduje komunita podobně naladěných duší.“

Anežka Šúkalová

průvodkyně

Anežka miluje děti a děti milují Anežku. S dětmi pracuje už od jejího dětství, kdy jezdila na tábory, jako dítě a následně se stala vedoucím. Anežka vystudovala střední pedagogickou školu. Energii čerpá v přírodě u vody a na horách. Baví ji cestování, ráda jezdí na kole. Anežka o sobě říká, že si s dětmi rozumí, protože je sama dítětem. Což jsme si ostatně stačili všimnout. V lesní školce se cítí sama sebou. Je velmi empatická, naslouchá a dokáže bez problému vyřešit jakýkoliv dětský problém. Anežka je skvělou výtvarnicí, školku zdobí pomůckami z vlastních rukou. 

Josef Činčera

průvodce

Mužský element je v lesní školce velmi důležitý. Děti v něm vidí vzor, učí se od něj manuální činnost, přebytečnou energii s ním vypustí ve fyzických aktivitách. Pepa strávil dlouhá léta v Irsku, kde má také osmiletou dceru. Na základě zkušeností, děti ve školce obohacuje učením angličtiny. Miluje svobodu, lidi a přírodu. Ve volném čase rád jezdí na kole a věnuje se svému psíkovi. Pepa je skvělý zahrádkář, perfektně rozumí rostlinám, což je také vidět na jeho druhé práci, kterou je pěstování microgreens. Neznáme člověka, který tomu rozumí lépe. Ve školce ho s dětmi baví překonávat překážky, lézt po stromech, brodit se džunglí, houpat se na lanech, vymýšlet dobrodružné výpravy, tvořit a stavět atrakce a bunkry z přírodnin. Pepa je skvělým kolegou a u dětí má velkou oblibu. 

Mgr. Andrea Lebedínská

průvodkyně

Andrejka je stále se smějícím článkem v našem týmu. Je maminkou dvou dětí. Vystudovala VŠ pedagogickou a několik let pracovala v mateřské školce. Hraje na piano, flétnu, ráda zpívá a tančí. Ve volném čase je ji nepostradatelným společníkem sport, zejména běhání. Věřte tomu, že doběhne i geparda. Pořádá charitativní akce, zaměřené na běhání pro děti i dospělé. Práce v lesní školce je pro ni uvolňující, relaxační, plná zábavy a hlavně porozumění. Je velmi kreativní a školce vymýšlí skvělý pedagogický koncept. Ráda přidá ruku k dílu, ráda poznává nové věci. Její vášní jsou hory, kde by mohla být neustále. Andrejka se ve školce věnuje intenzivní předškolní přípravě.